Παράδειγμα 2.
...Συνεχίζοντας με την αγορά αλκοόλ, ο καταναλωτής Χ, μεταξύ περισσοτέρων από μια καμπύλες αδιαφορίας, θα επιλέξει τους συνδυασμούς προϊόντων που ανήκουν στην καμπύλη, η οποία βρίσκεται πάνω και δεξιότερα από τις υπόλοιπες. Όπως βλέπουμε και στο Σχήμα 2Π, η προτιμότερη καμπύλη αδιαφορίας μεταξύ U1 και U2 είναι η U2 στην οποία ανήκουν συνδυασμοί κρασιού και μπύρας που παρέχουν περισσότερη χρησιμότητα στον καταναλωτή Χ από ότι οι συνδυασμοί της U1. Συγκεκριμένα, οι συνδυασμοί κρασιού και μπύρας της U2, Δ(60,50) και Ε(37,70) είναι προτιμότεροι των συνδυασμών Α(55,25), Β(35,30) και Γ(25,50) της U1 για τον καταναλωτή Χ.
Σχήμα 2Π
![]()