3.5 Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.

Η καμπύλη προσφοράς της επιχείρησης είναι η διαγραμματική απεικόνιση του Νόμου της Προσφοράς σύμφωνα με τον οποίον, όταν αυξάνεται (μειώνεται) η τιμή ενός προϊόντος, αυξάνεται (μειώνεται) η προσφερόμενη ποσότητα με την προϋπόθεση ότι όλοι οι προσδιοριστικοί παράγοντες της προσφοράς παραμένουν σταθεροί (ceteris paribus). Όταν μεταβάλλεται η τιμή και κατ' επέκταση η προσφερόμενη ποσότητα ενός προϊόντος, τότε παρατηρείται μετακίνηση σημείου πάνω στην ίδια καμπύλη προσφοράς (από το Α στο Β). H αλγεβρική της μορφή είναι:

(17)S=a+bP, b>0


Προηγούμενη Σελίδα - Επόμενη Σελίδa